första augusti

hej där, nu är det första augusti. inte alls bra, för då är det sexton dagar kvar tills skolan börjar. noooo. men jag kan trösta mig med att jag har köpt nya kläder xD det blev :
...Tshirt med snobbentryck från H&M
...svart kjol som jag ska sy in så att det blir en midjekjol också från H&M
...mascara från maybelline som kostade 60 kr. !! och den är faktiskt jättebra aa, den är också från H&M
...och till sist så köpte jag gråa tights eller vad det nu heter från gina
jag är faktiskt jätteglad över det jag köpte, ser supersnyggt ut tillsammans också, och det är ju bra :) idag så kommer los bastines hit, kul för jag har inte sett dom på rätt så länge.
men nu ska jag dra  och sätta på mig andra kläder, byta om så harre bar så länge
love from me
xoxo 
                       /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0