Hakuna Matata - it means no worries . . .



jag har precis tagir en varm varm dusch. skööönt var det, för jag älskar ju att duscha :) men nu kom jag på en sak. Imorgon är det ju fredag och sen så är det ju lov !! Jag längtar efter lovet sååå mycket. Tänk dig, gå upp när du vill varje morgon, ta det lugnt, inga läxor, ingen skola. Det är verkligen Hakuna Matata. Eller Hakuna Matata betyder kanske typ "no worries" äsch då. Jag som tyckte jag hade hittat ett passande ord. haha. Aja, det är åtminstone ingen Hakuna Matata dag imorgon, vi har redovisning i engelska, men annars är det ju typ inga läxor förutom redovisningen och bibelversen plus att vi slutar vid typ tolv .  .  .  hmm .  .  .  *tänker* jo, men det kanske är en Hakuna Matata dag imorgon iallafall :). hihi vad kul :). Men men nu måste jag faktiskt gå och fortsätta träna på redovisningen och bibelversen. Så besitos och nattis nattis till er, och ha en riktig bra Hakuna Matata dag imorgon :)
love from me
xoxo
                    /Linnéa                                    Headphones.

Hakuna, Matata, Hakuna, Matata, Timon och Pumba, Hakuna, Matata. Det finns inga bekymmer, man är lycklig var dag. Ett härligt liv, filosofi. Hakuna Matataaaaa .  .  .
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0