gina och majblommor ... och rosa oreo's


jag vet inte varför jag lägger upp en bild på strawberry milkshake oreo's men visst ser dem fantastiskt goda ut !!

idag var jag och köpte ett jättesnyggt linne och himla snygga limegröna örhängen från Gina. Och igår så började ju vi sälja majblommor. Det är ju inte så att man jublar över det men bättre det än något annat :). Fast det hemska med att sälja majblommor är att vi tvingades iväg på typ ett möte eller vad det nu var för alla som skulle sälja majblommor. Och det var bara småungar där !! Och det var så tråkigt så det inte är sant, men men. Man fick ju ändå Göran Hägglunds autograf. Jag vet att jag inte har skrivit och jag ska inte fortsätta låtsas som om jag har skrivit varje dag men asså, jag har bara inte orkat. tihi. sorry, men det är sant. Aja, jag ska verkligen försöka bättra mig och jag hoppas att jag kan få upp alla bilder igen. Så jag kommer lägga ut bild på dem, frågan är bara när :). Men jag hoppas att alla som läser min blogg har det bra tills dess, och ja, jag ska skriva. I promise (stavar man så), okey. Men besitos på er och ha det superbra tills nästa inlägg kommer. puss puss 
love from me 
xoxo 
                                        /Linnéa
  

ps. de där strawberry milkshake oreo's ser sååå goda ut !! Jag har ingen aning om varför jag la upp dem, kanske för att de är så goda. Men de har ju inget att göra med texten. whatever de ser ju så stört goda ut och jag vll ha :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0