Victoria's Secret & What Happen's In Twilight .



bilden är från google.com

hej hej. Jag såg nyss på Twilight. Himla bra asså !! Jag blev helt knäsvag när jag såg Robert Pattinson !! Och igår så såg jag också en annan film. Det var What Happens In Vegas. Haha. Så himla bra movie asså. Och man blir ju lite knäsvag också när man ser Ashton Kutcher. Han är bara för rolig, speciellt i That 70's show. Så himla skön !! :)  Men vet ni vad jag fick igår av min superfina kusin ?? en body lotion från Victora's Secret !! Asså jag bara dog när jag fick den. Så himla lycklig blev jag. tihi. Men men, nog skrivet av filmer, krämer och blogginlägget för jag ska nämligen gå och duscha så hej på er människor som läser min blogg. Besitos till er och ett stort tack till min jättefina kusin som gav mig den där vitoria's Secret krämen. Och lycka till på flygresan tilbaka till Spanien, andra kusinen.
love from me
xoxo
                            /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0