lucky day with Prada Cherry, or Raspberry . . .

      

                  cherry - körsbär                                      raspberry - hallon

hola hola people. Visst är de där lipbalmem otroligt söta ?? jag ska absolut köpa någon utav dem, jag har fortfarande inte bestämt mig men jag tror det blir den rosa, alltså den med körsbär smaken och inte den med hallon smaken. Jag har för mig att en sån kostade 55 kr. inne på Kicks. Så jag får väl dra dit på fredag och köpa någon utav de där två. Otroligt söta och så är de säkert bra. Okej, över till hur det är just nu. Jo, jag har typ nada att göra. Eller jo, jag har franskagloserna att plugga på. Men jag orkar ju inte plugga just nu. Jag gör det sen, jag lovar. Ni vet ju att jag skulle ha gloserna idag, men vi fick dem tills imorgon istället. :D Lycklig man är asså. Jaja, vad mer .  .  .  jo. Vi slapp Elevens Val eftersom läraren som skulle ha oss glömde bort det .  .  .  Men det gör inte så mycket eftersom vi iallafall fick sluta tidigare. Sen så finns det väl inte så mycket mer att berätta. Och eftersom jag inte orkar sitta vid datorn så tänker jag sitta och glo på What happens In Vegas. Fast jag har redan sett den, men ni vet, den är ju så bra :). Så ha det bra people. Besitos på er.
love from me
xoxo
                                /Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0