vovvarna & gloserna


bild på sötnosen Charlie. :) min Kusins hund. Men jag hittade tyvärr ingen bild på Weasley.

ååhh vad irriterande !! jag har franskagloser imorgon och så kommer jag på att jag aldrig tog med franska - boken hem !! Alltså måste jag träna på gloserna när jag kommer till skolan. Men tack och lov så har jag franska lektionen efter lunchen. Så jag kommer hinna träna på lunchrasten också :). Men ändå, det är så störande. Jag hoppas iallafall att ni får en fortsatt lugn och skön måndagskväll. Så besitos och nattis nattis till er. Aldrig att jag kommer gå och lägga mig nu men det här blir mitt sista inlägg för idag. 
love from me 
xoxo 
                                    /Linnéa
 

ps. Kusinen,  ge Charlie och Weasley (stavar man vovvarnas namn så ??) en riktig bamsekram från mig, och när du ändå är igång med kramandet så kan du ju ge dig själv en kram från mig. Och Kusinen som ska till Spanien får också en bamsekram från mig. puss på er :).

Kommentarer
Postat av: Katja kusin

Hej kusin! Vovvarna heter Charlie o Weasley =) o jag har gett dom en kram från mig =)

Ha det bra!

Kram kram

2009-04-14 @ 11:45:32
Postat av: Linnéa

va' duktig man kan va' på att stava asså . men tack :)

2009-04-14 @ 18:36:08
URL: http://lullicute.blogg.se/
Postat av: Philip

Tackar, förresten har varken hittat ditt tuggumi eller din mugg :(

2009-04-22 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0