Fancy - Jessica Simpson



godmorning sunshines !! :). hoppas allt är bra med er, med mig är det lite bättre än igår. Träningsvärken har inte gått bort men den har minskat. I alla fall så måste ni bara lukta på den där parfymen. Den luktar så himla gott !! Jag vill ha den, men jag tvivlar starkt på att jag kommer få den, jag har redan massor med parfymer, eller inte massor, utan många :). Parfymen heter Fancy och är gjord av Jessica Simpson. Och såhär skriver kicks om parfymen :
" Fancy är en ung flirtig doft av söta frukter, blomster, rostad mandel och kola med vanilj och sandelträ i basen. "
Men nu måste jag gå och äta frukost. Det blir nog O'boy och två rostade mackor med smör, ost och sylt på. Det kanske låter äckligt men det är supergott !!. :) besitos från mig
love from me
xoxo
                                 /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0