det sorgliga inlägget



ajajaj. Jag har himla ont i kroppen, i hela kroppen !! Det är träningsvärk, och den fick jag genom att tvinga min underbara bästaste vän Hedda att lär mig göra rondat. Och jag tränade i fyra timmar (jag överdriver inte) men kan det fortfarande inte helt, men nästan :). I alla fall så fick min söta mamma för sig att jag skulle lägga in alla handdukar vi har i en byrå och att sen dammsuga hela vindsvåningen !! Och jag har ont när jag går, det gör faktiskt jättejätteont :(. Det ser ut som att jag haltar när jag går, bara för att det gör så ont :(. Så vad har vi lärt oss idag av det här inlägget ?? Jo, att man inte ska tvinga sin bästaste vän att lära en hur man gör rondat. :) fast det var ju jag som tjata på henne att hon skulle lära mig, men om jag visste hur ont det skulle gjort efteråt så skulle jag nog inte bett henne att lära mig .  .  .  tihi. jaja. Det här är väl ett sorgligt inlägg. Men oavsett om det är sorgligt eller inte så ska jag ge er min lilla vanliga hejdå - hälsning. Så besitos till er och nattis nattis (no way att jag ska sova nu, men jag orka inte att skriva sen) .
love from me
xoxo
                                       /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0