bilder från mitt påsklov

okej rubriken säger liksom allt. Så nu kommer bilder från mitt påsklov :
njuuut :)


frukost, fast det här åt jag inte varje dag. Det är rostade mackor med smör, ost och sylt. Och sen en smoothie. Det kanske låter äckligt men det är gottgott !!


sen så flummar man med Debbi . :D


och eftersom vovvarna är hemma hos en så går man ut med dem, och heeela familjen följer med. Men på bilden så är det jag som håller i lilla gullvovven Weasley och pappa (utan huvud) med sötaste Charlie.


man går &går. hundarna njuuuuter av det :) .


och i skogen (vi gick först i skogen) så hittar man hästbajs .  .  . 


efter ett tag så vill mamma & pappa stanna ett litet tag på en bänk i parken med hundarna


så under tiden går jag, Debbi & brorsan och gungar i babygungor.


när vi har börjat gå hemåt så får sötnosen Charlie för sig att han vill gå balansgång på en .  .  .  hmm .  .  .  vad heter den ?? Aja, den ni ser på bilden. Och jag tror lilla gullevovven Weasley också gör det men jag har ingen bild på det.


Till slut så kommer vi hem och jag serverar gammaldags vaniljglass med chokladkross i till mig och Deborah. Men jag har bara kort på en glass, inte båda tillsammans. Lite suddig bild bara .  .  . 


jag med min supermumsiga (stavas det så ??) glass :)
                         t  h  e      e  n  d 

ja, det var lite bilder på mitt påsklov. Jag hade bilder på Hedda & mig. Men jag har inte frågat om det är okej om jag lägger upp dem :). Men nu är det tyvärr slut på det braiga blogginlägget eftersom jag måste träna på det muntliga läxförhöret på kemin och på bibelversen. Så besitos till er och ha det bra.
love from me
xoxo
                                /Linnéa

Kommentarer
Postat av: maja

härliga bilder :)

2009-04-17 @ 13:48:22
URL: http://chinnie.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH du skrev på blondinbellas blogg att du var en läsare till denna bloggen när du själv har den! "den är helt otrolig!" HAHAHAH skrattretande..

2009-04-17 @ 14:26:12
Postat av: Linnéa

?? ofta jag går in och läser min blogg när det är jag som skriver den

2009-04-17 @ 17:27:55
URL: http://lullicute.blogg.se/
Postat av: Linnéa

nej !! du har förstått helt fel !! haha :) asså min kompis nishan (jag har länk till henne på bloggen) fick för sig att hon ville göra "reklam" för min blogg. Men hon kanske skrev under med mitt bloggnamn. vad vet jag men iallafall så är det så :) haha. missförstånd .

2009-04-17 @ 21:23:31
URL: http://lullicute.blogg.se/
Postat av: Philip

Och din underbart snälla kusin som var och hälsade på dig???

2009-04-22 @ 20:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0