happy april fools day

custom image



april april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill
!!
Ja, idag är det den första april, vilket betyder att man får lura vem som helst. Idag lurade jag typ 3 personer. Haha, inte så mcyket men jag lurades åtminstone :). Min brorsa är däremot lite bättra att lura andra än mig. Som t.ex. när han var ungefär 4 eller 5 år. Då skulle mamma hämta mig från skolan (jag gick i tvåan och var 8 år, tror jag) och klassen hade varit ute i en park med fritids. Så när jag började gå till bilen och ser att två av mina friends står vid bilen så jag skyndar mig fram för att se vad som händer. Och där sitter då brorsan och låtsassover (det ser faktiskt riktigt ut) ocn mina två friends säger då "sch, han sover". Och då öppnar han ögonen och tittar på dem " april, april din rumpa sill, jag kan lura dig vart jag vil !! " Och så ser han jättenöjd ut över att ha lurat dem. THE END. :) Så, april april och besitos till er. :)
love from me
xoxo 
                  /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0