tessi ... :



nu ser vi inte ut sådär utan anorlunda, men men. du är fortfarande min absolut bästa vän. fins där för mig heeela tiden, när jag är kär och snackar 24 7 om killen jag gillar, när jag älr lessen och beter mig som ett emo och när jag hatar mig själv när jag har det jobbigt och när allt är bra. vi klarar allt, hur många som än hatar oss som gör livet surt för oss så finns vi ändå där för varandra. alltid alltid alltid kommer du att vara min bästa bästaste vän. visst vi bråkar och tjaffsar men det är bara för att vi älskar varandra och vet att hur mycket vi än tjaffsar och bråkar så kommer vi ändå vara bästatse vännerna, därför vågar vi visa våra "argkänslor". hahahah vilket ord va :). men en sak ska alla veta. jag klarar av att ni kallar mig alla dom hemska sakerna som existerar, att ni gör livet surt för mig - jag bryr mig inte - men när ni gör det mot henne. då ouff, ni kommer ångra det. okeyyss ?? bra :) ska dra nu besitos på er alla.
love from me
xoxo 
                          /Linnéa

                                 

Kommentarer
Postat av: Therese

NAAAAAAAAAAAAAAAAAW :'''''') älskar dig med gumman <33 "break her heart and I'll break your face"

2009-06-26 @ 11:55:05
URL: http://walkbytherese.blogg.se/
Postat av: Linnéa

yeah xD puss :) <3

2009-06-26 @ 11:57:25
URL: http://lullicute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0