exotiska frukter o verkligheten

           

ååhh, titta vilken underbar bild jag hittade !! den ser så god ut, som alla andra exotiska frukter för jag äääälskar exotiska frukter som annanas, vattenmelon, mango, kiwi, grapefruit och lalalalala .  .  .  :) jo, men dem är sååå goda ju !! jag tror att när jag var i mexico för tre år sen så drack jag ur en kokosnöt, alltså kokosmjöl ur en kokosnöt. men jag minns inte om den var god :p. nu fick jag lust att göra en underbart god fruktsallad med de frukterna och med jordgubbar och honung i (kanske låter äckligt men dte är supergott !!), men oturligt nog så har vi inte några utav de frukterna eller jordgubbarna hemme hos oss just nu :(. så jag få gå o äta lite fil me cerial i, cerial betyder müsli på spanska, mexicansk spanska :). och det jag sa nu  låter också äckligt men det är faktiskt gott, skulle vara godare med vanilj yoghurt och russin i :). aja, nu ska jag gå da så massor av besitos till er och nattis nattis.
love from me
xoxo
                                 /Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0