San Diego Dreams

 
fiiina bilder men ja vill bo i hus, villa xD

asså jag saknar San Diego supermycke. när vi åker till Mexico så brukar vi också åka till USA eftersom vi åker till Tijuana som är så himla nära USA. Jag älskar båda länderna :). skulle absolut kunna tänka mig bo i San Diego när jag blir vuxen, inet för att det kommer vara så enkelt men jag skulle vilja :). För vädret är perfekt, varmt hela tiden men det varierar hur varmt det är. Och alla affärer som finns där och ja, allt !! Skulle helt klart vilja ha min quinseñera där i Tijuana eller San Diego. äa, såklart, ni vet ju inte va quinseñera är för något. Jo, det är som alla latinos sweet sixteen :). Det är nästan bara tjejer som har det när dom fyller femton, men jag fick precis veta att killar också firar det, men det är inte lika vanligt. Iallafall så gör man en jättestor fest, bjuder in alla sina vänner och släktingar och firar o lalalalalala ... haha pallar inte berätta mer om det :). jaja, nu ska jag dra men många besitos till er och harre bra tills nästa inlägg xD
love from me
xoxo
                          /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0