har ingen bra rubrik till det här inlägget


bilden kommer från : http://hannawastrell.blogspot.com/2008/08/paddla.html

hejsan söta människor :) hoppas allt är bra med er. idag skulle jag ut o paddla me yd, egentligen. men men eftersom jag ibland inte kan stänga munnen så fick jag stanna hemma. så morgonen började med att jag var jättesur på alla i det här huset och alla som var o paddla. fast nu är jag faktiskt snäll, hehe :) för jag har bestämt mig, eller nä, nu bestämmer jag mig för att vara snäll, eller åtminstone försöka vara snäll heeeela dagen. idag kommer också mina älskade släktingar från mexico hit till mig. så kuuul eftersom jag typ inte har sett dom på 48 år. nä jag driver jag har väll inte sett dom på ett halvår. men idag är vädret så fint så jag kanske kan sola och hoppa samtidigt. joo, det är bra för jag har inget tålamod xD hahaha aja, nu ska jag dra och äta lunch. besitos på er mina små älsklingar och ha det bra på paddlingen
love from me
xoxo
                           /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0